RÓLUNK

Akantiszné Simon Judit

tanácsadó szakpszichológus, alapozó mozgásterapeuta

Akantiszné Simon Judit vagyok, tanácsadó szakpszichológus, óvodapszichológus, alapozó mozgásterapeuta.

Pályafutásomat pedagógusként kezdtem, 7 évig tanítottam olasz nyelvet a nagykátai gimnáziumban. Eközben pszichológusi diplomát, majd tanácsadó szakpszichológusi szakvizsgát szereztem. A Pest Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Nagykátai Tagintézményében több éven keresztül szakértői tevékenységet végeztem, valamint pszichológiai tanácsadás keretén belül óvodás- és iskoláskorú gyermekekkel és családokkal foglalkoztam.
Több éves óvodapszichológusi gyakorlattal is rendelkezem.
Munkám során fontosnak tartom a folyamatos ismeretszerzést, a szakmai fejlődést.

Végzettségeim:

  • 2022. CBT módszerek alkalmazása gyermek- és serdülőkorban.
    Vikote Kognitív és Sématerápiás Központ, Budapest
  • 2022. Az érzelmi depriváció séma kialakulása, felismerése és kezelési lehetőségei a sématerápia módszereivel.
    Vikote Kognitív és Sématerápiás Központ, Budapest
  • 2021- jelenleg. Sémakonzultáns képzés
    Vikote Kognitív és Sématerápiás Központ, Budapest
  • 2021. Ritmus az Alapozó mozgásterápiában,
    Alapozó Terápiák Alapítvány, Budapest
  • 2021. Sport poharak az Alapozó mozgásterápiában,
    Alapozó Terápiák Alapítvány, Budapest
  • 2019. Országos Iskolapszichológiai Módszertani Bázis III. Iskolapszichológiai Vándorgyűlés.
    ELTE PPK, Budapest.
  • 2018. Alapozó Terápiák mozgásterapeuta, Alapozó Terápiák Alapítvány, Budapest
  • 2018. Autizmussal élő gyermekek, tanulók inkluzív nevelésének oktatásának alapjai, Autizmus Alapítvány, Budapest
  • 2018. Stressz és kríziskezelési stratégiák pedagógusok számára a családi rendszerek működési törvényszerűségeinek felismerése által, Tarisz-Kapcsolatszervíz Kft., Budapest
  • 2016. Alapozó Terápia: Módszer a gyermeki idegrendszer mozgásos érzékszervi fejlesztésére, Alapozó Terápiák Alapítvány, Budapest
  • 2015. Pedagógusok felkészítése a tanfelügyeleti ellenőrzésre és a pedagógus-minősítési eljárásban való részvételre, Oktatási Hivatal, Budapest
  • 2015. Sindelar-Zsoldos Program 2. – Tanulási- és magatartási zavarok terápiája iskoláskorban, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, Budapest
  • 2014. Sindelar-Zsoldos Program 1. – Fejlesztő program tanulási- és magatartási zavarok megelőzésére óvodáskorban és iskolakezdéskor, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, Budapest
  • 2013. Óvodás és kisiskolás korú gyermekek kortárs közösségben tapasztalható magatartásproblémáinak hatékony megoldási stratégiái, Vadaskert Alapítvány, Budapest
  • 2012. Tanulástechnika, Vadaskert Alapítvány, Budapest
  • 2011. Gyermekkori depresszió és szorongás kognitív viselkedésterápiája Vadaskert Alapítvány, Budapest
  • 2009–2011. Tanácsadó szakpszichológus, krízis-tanácsadás specializáció, Eötvös Loránd Tudományegyetem, PPK, Budapest
  • 2009. Woodcock-Johnson Kognitív Képességek tesztje képzés, Woodcock-Munoz Alapítvány, Budapest
  • 2004–2008. Okleveles pszichológus (gyermekkor és a nevelés pszichológiája-, személyiség és klinikai pszichológia szakirány) Szegedi Tudományegyetem-BTK, Szeged
  • 2000–2004. Spanyol nyelv bölcsész és tanári szak, Szegedi Tudományegyetem-BTK, Szeged
  • 1996–2001. Olasz nyelv és irodalom szakos tanár, Szegedi Tudományegyetem-BTK, Szeged

Túriné Juhász Katalin

gyógypedagógus-logopédus

Túriné Juhász Katalin vagyok, gyógypedagógus-logopédus.

Diplomámat 2006-ban szereztem az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán.
2006-ban dolgozni kezdtem a Pest Megyei Pedagógiai Szakszolgálat nagykátai tagintézményében, ahol szakértői tevékenységeket láttam el és logopédusként a környékbeli óvodákban dolgoztam.
Jelenleg is itt dolgozom, bár időközben született három gyermekem, ezért rövidebb-hosszabb időre kiestem a munka világából. Ennek az időnek egy részét a szakvizsga megszerzésére fordítottam.
Három gyermek édesanyjaként megtapasztalhatom a gyermeknevelés örömeit és nehézségeit, illetve a gyermeki fejlődés és beszédfejlődés menetét, állomásait.
Munkám során szem előtt tartom, hogy minden gyermek eltérő személyiség, ezért egyéni képességeihez mérten fejlődik, ebben próbálok segítséget nyújtani.

Végzettségeim:

  • 2022 – BKFK-SEED Fejlődési Skála – a Sewal Early Educational Development Scale Budapesti Fejlesztő Központ munkatársai által átdolgozott vizsgáló eljárása (0-4 éves korig) elnevezésű pedagógus – továbbképzési program.
    Korai Fejlesztő Központ, Budapest
  • 2001 – Gyermek- és ifjúságvédelmi ügyintéző asszisztens, Batsányi János Gimnázium, Csongrád
  • 2002-2006 – Gyógypedagógus-logopédus, Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
  • 2016 – Pedagógus szakvizsga, Károli Gáspár Református Egyetem Tanítóképző Főiskolai Kar, Nagykőrös
  • 2019 – Nem, vagy alig beszélő gyermekek és felnőttek kommunikációjának fejlesztése, Autizmus Alapítvány
  • 2019 – Fonológiai tudatosság fejlesztése 5-7 éves életkorban, a Hanglépcső módszer segítségével, Budapest
  • 2020 – Mozgásterápia a tanulási nehézségek megelőzésére és oldására, Kiútkereső Pedagógiai Műhely, Budapest
  • 2021. – Beszédpercepciós diagnosztika és terápia, Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete, Budapest
  • 2022. – „3×5 módszer” a nyelvlökéses/szabálytalan nyelés vizsgálata és terápiája, Budapest

Hortiné Velkei Márta

gyógypedagógus

Hortiné Velkei Márta vagyok, gyógypedagógus.

Szakmai pályafutásom kezdetén óvónőként végeztem, majd tanítói diplomámat a Jászberényi Tanítóképző Főiskolán szereztem meg.
Főiskolai éveim alatt a tápiószecsői általános iskolában, az eltérő tantervű tagozaton tanítottam.
Már itt közel kerültem az egyéni bánásmódot igénylő gyerekekhez és munkámat a mai napig ez határozza meg. Ahhoz, hogy még hatékonyabban segíthessem őket, beiratkoztam a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanári Kar pszichopedagógusi szakára. Az újabb diploma megszerzése által tevékenységi köröm a tanulási zavarral küzdő gyerekek megsegítéséhez is hozzájárult.
Néhány év elteltével gyógypedagógusi és mentortanári szakvizsgát tettem.
Immár több, mint két évtizede a szentmártonkátai Arany János Általános Iskolában, majd a Nagykátai Járási EGYMI Óvoda és Általános Iskolában tanítok és látok el osztályfőnöki és utazó tanári tevékenységet.
Munkám mellett mesterpedagógusi végzettségemnek köszönhetően szakértőként veszek részt az Oktatási Hivatal által előírt pedagógusi minősítési eljárásában.

Végzettségeim:

  • 2022. Autizmussal élő gyerekek integrációja,
    Ceglédi Tankerület Autista Ház gyógypedagógusai
  • 2015. Mesterpedagógus, közoktatási szakértő.
    Oktatási Hivatal, Budapest
  • 2007. Gyógypedagógusi szakvizsga, mentor tanári képesítés.
    ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskola, Budapest
  • 2000. Gyógypedagógiai tanár, pszichopedagógia szak.
    ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskola, Budapest.
  • 1991. Általános iskolai tanító.
    Tanítóképző Főiskola, Jászberény
  • 1987. Hajnóczy József Gimnázium és Óvónői Szakközépiskola

 A gyermekek fejlesztése gyógypedagógus és pszichológus vezetésével mozgáson alapuló, játékos formában történik.

  • Fejlesztő foglalkozásokat csoportos, de igény szerint egyéni formában is biztosítunk.
  •  A kis létszámú csoportban a gyermekek egyéni adottságaihoz illeszkedő figyelmet kaphatnak, ugyanakkor a csoportélmény által javulnak a szociális készségek, növekszik az önbizalom.
  •  Amennyiben átfogó képet szeretne kapni gyermeke fejlettségi szintjéről, egy vagy két alkalmas egyéni vizsgálatra is van lehetőség.

    Akiket várunk:

    • nagycsoportos korú gyermekeket, az iskolakészültség biztosítása érdekében
    • logopédiai szolgáltatást igénylők
    • pszichológiai tanácsadás, gondozás iránt érdeklődők