RÓLUNK

Akantiszné Simon Judit

tanácsadó szakpszichológus, alapozó mozgásterapeuta

Akantiszné Simon Judit vagyok, tanácsadó szakpszichológus, óvodapszichológus, alapozó mozgásterapeuta.

Pályafutásomat pedagógusként kezdtem, 7 évig tanítottam olasz nyelvet a nagykátai gimnáziumban. Eközben pszichológusi diplomát, majd tanácsadó szakpszichológusi szakvizsgát szereztem. A Pest Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Nagykátai Tagintézményében több éven keresztül szakértői tevékenységet végeztem, valamint pszichológiai tanácsadás keretén belül óvodás- és iskoláskorú gyermekekkel és családokkal foglalkoztam.
Több éves óvodapszichológusi gyakorlattal is rendelkezem.
Munkám során fontosnak tartom a folyamatos ismeretszerzést, a szakmai fejlődést.

Végzettségeim:

  • 2018. Alapozó Terápiák mozgásterapeuta, Alapozó Terápiák Alapítvány, Budapest
  • 2018. Autizmussal élő gyermekek, tanulók inkluzív nevelésének oktatásának alapjai, Autizmus Alapítvány, Budapest
  • 2018. Stressz és kríziskezelési stratégiák pedagógusok számára a családi rendszerek működési törvényszerűségeinek felismerése által, Tarisz-Kapcsolatszervíz Kft., Budapest
  • 2016. Alapozó Terápia: Módszer a gyermeki idegrendszer mozgásos érzékszervi fejlesztésére, Alapozó Terápiák Alapítvány, Budapest
  • 2015. Pedagógusok felkészítése a tanfelügyeleti ellenőrzésre és a pedagógus-minősítési eljárásban való részvételre, Oktatási Hivatal, Budapest
  • 2015. Sindelar-Zsoldos Program 2. – Tanulási- és magatartási zavarok terápiája iskoláskorban, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, Budapest
  • 2014. Sindelar-Zsoldos Program 1. – Fejlesztő program tanulási- és magatartási zavarok megelőzésére óvodáskorban és iskolakezdéskor, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, Budapest
  • 2013. Óvodás és kisiskolás korú gyermekek kortárs közösségben tapasztalható magatartásproblémáinak hatékony megoldási stratégiái, Vadaskert Alapítvány, Budapest
  • 2012. Tanulástechnika, Vadaskert Alapítvány, Budapest
  • 2011. Gyermekkori depresszió és szorongás kognitív viselkedésterápiája Vadaskert Alapítvány, Budapest
  • 2009–2011. Tanácsadó szakpszichológus, krízis-tanácsadás specializáció, Eötvös Loránd Tudományegyetem, PPK, Budapest
  • 2009. Woodcock-Johnson Kognitív Képességek tesztje képzés, Woodcock-Munoz Alapítvány, Budapest
  • 2004–2008. Okleveles pszichológus (gyermekkor és a nevelés pszichológiája-, személyiség és klinikai pszichológia szakirány) Szegedi Tudományegyetem-BTK, Szeged
  • 2000–2004. Spanyol nyelv bölcsész és tanári szak, Szegedi Tudományegyetem-BTK, Szeged
  • 1996–2001. Olasz nyelv és irodalom szakos tanár, Szegedi Tudományegyetem-BTK, Szeged

Túriné Juhász Katalin

gyógypedagógus-logopédus

Túriné Juhász Katalin vagyok, gyógypedagógus-logopédus.

Diplomámat 2006-ban szereztem az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán.
2006-ban dolgozni kezdtem a Pest Megyei Pedagógiai Szakszolgálat nagykátai tagintézményében, ahol szakértői tevékenységeket láttam el és logopédusként a környékbeli óvodákban dolgoztam.
Jelenleg is itt dolgozom, bár időközben született három gyermekem, ezért rövidebb-hosszabb időre kiestem a munka világából. Ennek az időnek egy részét a szakvizsga megszerzésére fordítottam.
Három gyermek édesanyjaként megtapasztalhatom a gyermeknevelés örömeit és nehézségeit, illetve a gyermeki fejlődés és beszédfejlődés menetét, állomásait.
Munkám során szem előtt tartom, hogy minden gyermek eltérő személyiség, ezért egyéni képességeihez mérten fejlődik, ebben próbálok segítséget nyújtani.

Végzettségeim:

  • 2001 – Gyermek- és ifjúságvédelmi ügyintéző asszisztens, Batsányi János Gimnázium, Csongrád
  • 2002-2006 – Gyógypedagógus-logopédus, Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
  • 2016 – Pedagógus szakvizsga, Károli Gáspár Református Egyetem Tanítóképző Főiskolai Kar, Nagykőrös
  • 2019 – Nem, vagy alig beszélő gyermekek és felnőttek kommunikációjának fejlesztése, Autizmus Alapítvány
  • 2019 – Fonológiai tudatosság fejlesztése 5-7 éves életkorban, a Hanglépcső módszer segítségével, Budapest
  • 2020 – Mozgásterápia a tanulási nehézségek megelőzésére és oldására, Kiútkereső Pedagógiai Műhely, Budapest
  • 2021. – Beszédpercepciós diagnosztika és terápia, Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete, Budapest
  • 2022. – „3×5 módszer” a nyelvlökéses/szabálytalan nyelés vizsgálata és terápiája, Budapest

 A gyermekek fejlesztése gyógypedagógus és pszichológus vezetésével mozgáson alapuló, játékos formában történik.

  • Fejlesztő foglalkozásokat csoportos, de igény szerint egyéni formában is biztosítunk.
  •  A kis létszámú csoportban a gyermekek egyéni adottságaihoz illeszkedő figyelmet kaphatnak, ugyanakkor a csoportélmény által javulnak a szociális készségek, növekszik az önbizalom.
  •  Amennyiben átfogó képet szeretne kapni gyermeke fejlettségi szintjéről, egy vagy két alkalmas egyéni vizsgálatra is van lehetőség.

    Akiket várunk:

    • nagycsoportos korú gyermekeket, az iskolakészültség biztosítása érdekében
    • logopédiai szolgáltatást igénylők
    • pszichológiai tanácsadás, gondozás iránt érdeklődők